Saturday, May 2, 2009

Excident ke Kemalangan?


Hari ini aku penat sikit. Urusan semalam membuatkan badan ni rasa macam tak selesa pulak. Ada sesiapa yang nak syorkan aku apa-apa minuman herba yang boleh meningkatkan tenaga dan kesihatan?

Aku online hari ni dengan membaca Utusan Online. Satu berita membuatkan aku sedih...Dua Maut Nahas 3 Kereta. Banyak belaku kemalangan sejak kebelakangan ini. Adakah kerana jumlah kenderaan yang meningkat di atas jalan atau pemandu kini yang tidak mengamalkan pemanduan yang selamat?

Apa-apa pun kita memandu mestilah mengamalkan pemanduan yang selamat. Jangan ikutkan hati. Bak pepatah orang tua-tua "ikut hati mati". Ingatlah orang yang kita sayang ek.
Jangan disebabkan nak cepat 30 minit kita mengorbankan nyawa yang tiada lagi spare partnya ye.

Aku nak teruskan online... korang tu online ke mana? kongsi-kongsi la dengan aku ek..

online ke tu??? blog

0 comments: