Monday, May 4, 2009

Polis Merempit ???

Aerodynamic pose of Malaysian's Mat Rempit - M...Image via Wikipedia

"Polis merempit??? uhhh..gila-gila.."
"Apa nak jadi kalau polis dah merempit"
"Aku nak menang je... bau asap je la Mat-mat polis tu..hehehehe"
"Kalau polis himpit?... Aku kepit baring sikit 180 darjah gerenti macam Rossi"
"hahahahahahahaha"
"Kalau polis kacip?... Aku bagi la kat polis tu fatimah nya..."
"hahahahahaha"

"Apa la lu punya cerita kasi mat-mat polis hangin je!"
"macam mana gua tak hangin... Mat polis kasi ribut satu malaya..."
"merempit, rempit, kepit, aku jejak kau ke lubang cacing..."
"Macam mana nak On nie... penat je gua setting nak menang malam ni..."
"Polis tabur pasir dalam gua punye periuk.. gua hangin beb..."
"Lu jangan buat gila beb..."
"Mat polis cari aku pun angkat kaki la beb.."
"Tak boleh tahan la...celaka badan"

Apa la lu ni semua Mat rempit... Lu buat jalan gua lalu hari-hari macam lu je bayar roadtax. Lu mana ada bayar roadtaxkan???... Lu main la kat estate-estate tak nyusahkan aku dan jiran-jiran aku. Lu buat gua bengang la.

Zaman gua rempit jugak. Gua rempit takde la macam lu. Gua menang jugak beb tapi tak la macam lu... Gua kasi ingat.. rempit-rempit jugak jangan la merompak pulak. Lu gila apa. Mat polis lu kasi clear la nie mat rempit. Gua bengang, mak gua bengang, jiran gua pun bengang jugak.. lu setting macam lu duk flat lu bayar sorang. Lu rempit macam tar jalan tu empuk apa? Mehh sini gua kasi empuk...

Lu rompak pulak..uhhhh.. kasi panas la... Mat polis dah dapat kasi taruk diorg ni cukup-cukup... Gua bukan apa... gua nie sayang ngan nyawa lu tu... Lu pikir la.. baik lu lepak cc then online.. Lu online ke tu???



Reblog this post [with Zemanta]

1 comments:

abai said...

Aku pun bengang jugak... Yang peliknya diorang ni tak pernah serik la..