Sunday, May 3, 2009

My Brute - Online games



Hari ini aku terjumpa satu laman online games. Aku baca semuanya dulu, ye la... mana la tahu kot-kot games tu hanya spam machine je. Setelah puas aku baca maka aku ambik keputusan mendaftar terus.



Cara permainannya mudah sangat. Korang cuma perlu daftar dan crate your Brute. Selepas dah crate korang akan terus boleh bertanding di Arena. Perlawanan tersebut akan terus automatik fight. Korang cuma lihat je. Lagi banyak korang belawan maka makin naik la level Brute korang. Memang simple sangat dengan games online ni. Dan aku bagi 8 dari 10 bintang. Enjoy dan seronok. Korang semua boleh join di MyBrute dan bertanding dengan Brute Onlineketu???. Aku yakin korang tak dapat kalahkan Brute aku ni... Banyak dah experience Brute aku ni... Apa tunggu lagi online dan daftar la di myBrute cepat dan kita terus ke Arena!!!



Aku nak teruskan online dengan MyBrute korang semua online ke tu???






Reblog this post [with Zemanta]

0 comments: